Całkowita powierzchnia budynku to ponad 550 m kwadratowych. Został on wybudowany w 1930r. Przed modernizacją pełnił funkcje biurowe i mieszkalne. Na parterze budynku mieściły się biura Straży Miejskiej, a na piętrze dwa mieszkania komunalne oraz nieużytkowane pomieszczenia biurowe. Poddasze zostało zagospodarowane na jedno mieszkanie komunalne oraz suszarnię.
Prace budowlane prowadzone były od czerwca 2011r.
W ramach prowadzonych robót wymieniono dach i zużyte elementy konstrukcyjne budynku, wymieniono wszystkie instalacje, przebudowano klatkę schodową, wymieniono drzwi i okna. Ponadto wymieniono podłogi i posadzki. Łączny koszt robót budowlanych wyniósł 1.354.654,48 zł.
Na piętrze i poddaszu powstało siedem mieszkań. Każde wyposażone w aneks kuchenny i łazienkę. Zasiedlanie nowych mieszkań rozpocznie się za kilka dni. Zamieszka w nich 16 osób.
Na parterze zmodernizowanego budynku wydzielono lokal przeznaczony na usługi komercyjne oraz pomieszczenia dla potrzeb poradni leczenia uzależnień. W budynku zostanie urządzony punkt dostępu do bezpłatnego internetu na potrzeby mieszkańców.
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?